tirsdag 28. september 2010

Menneskevalper på kennel:)

Det er en ting som jeg synes er litt skummelt da. Det er faktisk de her småe menneskene. De løper rundt å skriker og skråler og uffauff så skumle de er...
Muttern ble visst litt nervøs for meg og syntes vist litt synd på meg så ho og fattern tok meg med til psykolog........hei guess what...de her småfolka er fortsatt skumle altså.
Men nå så må jeg sitte utenfor et sånn stor kennel for småfolk nesten hver dag. Det er litt rart med denna kennelen for de her småfolka ler og har det kjempegøy INNI kennelen. Har hørt at kennel er en forferdelig plass jeg, men kanskje de her småfolka er litt sånn derre rare i hodet.....hmm da må jeg nesten finne ut om jeg skal fortsette å være redd de altså...det er jo litt snålt, er det ikke det da????
Men det var faktisk her en dag at jeg synes en av de her småfolka var kjempesøte...de er jo litt sånn som valper....og valper er vel søte vel.
Nei uff nå ble jeg så sliten av å tenke på småfolk, kennelen til småfolka og valpene at jeg må ta meg en blund.
Tata for now:)

1 kommentar:

  1. Hei.
    så nyderlig hund du har.
    henne er samme blandings rase som vår hund, født samme dato å har like mange søsken. vår er også skeptisk til unger å elsker å løpe å leke.
    hentet du henne i skien? om du gjorde det har vi nåkk hennes bror. MVH Veronika

    SvarSlett