tirsdag 17. august 2010

JEG har fått mensen!

oi oi dettan var snålt. Plutselig så ble min private del så stor og hoven og det kom noe rødt ut av den.......HJELP tenkte jeg NÅ DØR JEG. uæææ jeg er jo ikke 10 mnd. en gang. jeg er for ung.....stay away from the light, dont look into the light!
Og så kom plutselig muttern springende og bare virka HELT gal. Hun ble så glad og bare sto å klødde meg og klødde meg mens hun fortalte meg igjen og igjen hvor voksen jeg har blitt. og lillejenta hennes hadde blitt voksen og bla. bla. bla.
Jeg voksen liksom, jeg er jo bare en kjempesøt liten valp jo som alle skal dikke med.....HVA SKJEDDE uæææææææ, krise!
Og så kom fattern og han ble litt sånn derre grønn i trynet og gikk rundt og liksom sa noe sånt som: "æææsj og æææsj" huh, jeg er vel ingen æsj vel.....makan til frekkhet....jaha da vet jeg hvilken tå jeg skal GNAGE på kl fire i natt ja:)
Men så plutselig kom jeg på noe og det er jo at nå kan jo faktisk jeg få valper slik som mamman min gjorde........oi oi oi så det betyr at jeg må finne meg litt manneben altså:)
OK see u later for nå skal denne fantastiske bærta her ute på flørten:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar