søndag 16. mai 2010

Lille speil på veggen der

NÅ, skjønner dere, har muttern og fattern satt opp et SPEIL i gangen. Ja ja sier jeg det er demmses tap når de ser hvor SULTEN jeg klarer å se ut, hehehe.
Så nå når de lar meg være alene hjemme (som er alt for lite, har jo en jobb å gjøre, må skjønne) så er det full øving foran speilet......Hmmm skal jeg legge hodet på skakke den veien, eller den veien? Hvordan klarer jeg å se mest mulig tynn og skrantete ut? Hvordan får jeg til de mest bedende øynene?
Dette er en kunst og jeg tror jammen jeg jeg har nå blitt hundenes svar på Leonardo DaVinci.
Muttern og fattern skal jammen meg få merke hvor DYR jeg er i drift altså. Oi oi oi nå skal det bli liv i leira gitt, og jeg skal få meg en diger steik....oi oi oi hvor jeg gleder meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar