torsdag 20. mai 2010

når man leker med andre hunder

oi da går det vilt for seg gitt.
Jeg liker nå best de som løper pittelitt saktere enn meg så jeg vinner HVER gang. Det skulle jo bare mangle at fantastisk jeg vant hver gang:) Hvis jeg møter de som løper fortere enn meg så bare kjefter jeg litt på dem sånn at de blir så redde at jeg vinner igjen gitt. Hehe, JEG er jo tøffest i hele verden så sånn er det med den saken.
Her i vinter, dere ser det på bildet, så møtt jeg en sånn derre svensk/dansk gårdshund (eller dansk/spensk gårdshund, ja samme kan det være) men i hvertfall så lurte jeg nå fælt på hva hun gjorde på i Oslo. Det må jo bo på en gård siden sorten HETER gårdshund vel. Ja ja det er mulig hun snakket litt bondsk når jeg tenker meg om.
Men uansett da så trodde hun at hun var tøffere enn meg, jeah right- at hun liksom var tøffere enn meg...........
Her ser dere på bildet at jeg leker at jeg overgir meg, men dere ser også de utrolige tøffe tenna mine som er klar, hehe.
Men egentlig så var hun ganske så søt da og snill og sånn (men ikke si det til noen altså)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar