fredag 21. mai 2010

muttern og fattern bare gikk liksom

er det mulig. Her står jeg i gangen og tenker: "nå har dere tatt på dere skoa så nå er det bandet på meg sin tur" og så bare gikk de.......UTEN MEG!!!!
Makan til frekkhet, jeg tenkte på om jeg kanskje skulle tisse på skoa som sto igjen, eller kanskje spise opp sofaen (men da tror jeg, jeg hadde fått litt dårlig mage) eller så kanskje jeg skulle ha tissa på datan og gnagd på fjernkontrollene. DA hadde de angra på at de var så frekke da.
Problemet var at jeg ble så sliten av å tenke på alt dette så jeg sovna, plutselig var de hjemme så planene mine gikk litt i vasken liksom!!!!!!!
Og det var ganske gøyt når de kom hjem for da kom de pesende opp trappa med en ti liters malingsdunk!!!! så de skal faktisk male, hehe DET kommer til å bli gøy og følge med på det!!! Tenker det blir mange rare ansiktsutrykk og mye rare ord som sies da LOL:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar